Tool Bar Ever Profit


Assalamualikum..
Anda pernah dengarn mengenai tool bar Ever Profit? Sebenarnya saya pun baru juga mengetahuinya. Syarikat Inex Ventures, Inc baru sahaja melancarkan tool bar ini kepada para internet user untuk para penggemar Internet Marketer adan Internet Affiliate. Toool bar ini masih lagi dalam versi BETA. Buat masa sekarang tool ini hanay boleh digunakan untuk web browser Inter Explorer sahaja. Tidak lama lagi tool untuk Firefox pula akan dilancarkan.

Kegunaan Tool Bar Ever Profit
Tool bar ini menyediakan anda info-info berkaitan SEO. Anda boleh membuat kajian mengenai katakunci, mendapatkan anggaran trafik serta anggaran harga sesebuah katakunci itu di dalam adwords, maklumat dan graf dari alexa serta bermacam lagi ciri-ciri hebat yang dapat memenuhi keperluan seorang IM.

Anda jua berpeluang untuk membuat duit dengan tool bar ini. Anda boleh menggunakan toolbar ini untuk mengiklan atau pun menjual produk affiliate clickbank anda . Satu lagu kegunaan toolbar ni yang menarik adalah aplikasi contnt rewriter. Anda boleh mengubah saui content pada sesuatu web yang anda perolehi dengan manual ataupun automatik.

Ia juga percuma untuk didownload. Untuk mendownload sila click pada link yang saya sediakan dibawah.

Download Toolbar Everprofit

0 comments: